Veelgestelde vragen over CountryatHome

De meestgestelde vragen aan CountryatHome kun je hier vinden. 


Countryathome.nl - algemeen

  • Is het gratis parkeren bij de winkel?
    Je kunt voor de winkel van CountryatHome gratis voor de deur parkeren.
     
  • Zijn alle producten op voorraad? 
    Alle producten die in de webwinkel staan zijn op voorraad. Er zijn een paar uitzonderingen maar dan staat dit bij het specifieke product vermeld. 
     
  • Contact opnemen met de klantenservice, hoe doe ik dat?
    Wanneer je via de mail contact met ons op wilt nemen, kun je dit contactformulier in vullen of een e-mail sturen naar info@countryathome.nl. Wil je liever live chatten? Zie daarvoor de button op de homepage. Vermeld bij je vraag ook even je contactgegevens en/of je ordernummer of het nummer op je kassabon. 
     
  • Ik wil graag werken bij CountryatHome, zijn er vacatures?
    Momenteel zijn er geen functies of stageplaatsen beschikbaar.

Countryathome.nl - bestellen

  • Hoe maak ik een account aan? 
    Wat leuk dat je een account bij ons wil aanmaken! Een account kun je aanmaken door te klikken op het poppetje rechtsboven in beeld. Vanuit daar kan je inloggen of een nieuw account aanmaken. Je kunt ook gewoon hier op klikken, da's net zo makkelijk. De voordelen van een account en het bestellen via onze online webwinkel:

- Gelijk een bevestiging van je bestelling.
- Je bewaarde items zie je terug in je account.
- Statusoverzicht van je bestellingen.
- Overzicht van je bestellingen op één plek.
- Adresgegevens wijzigen.
- PDF-facturen downloaden

  • Kan ik ook mijn bestelling ophalen in de winkel? 
    Ja zeker, bestellingen die geplaatst zijn met de optie 'afhalen in de winkel' worden verzameld in het magazijn en klaar gelegd in de winkel. Zodra je bestelling klaar ligt wordt er een e-mail gestuurd. 
     
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu? 
    Het kan enkele minuten duren voordat de bevestiging van de bestelling in je mailbox krijgt. Mocht de mail niet in je spambox terecht zijn gekomen, stuur dan een e-mail naar info@countryathome.nl en wij helpen je graag verder.
     
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? 
    Oeps, dit kan gebeuren! Mail ons even via info@countryathome.nl en vermeld ook even je ordernummer. Whatapp'n of contact opnemen via de chat kan natuurlijk ook. 

Countryathome.nl - betalen

  • Kan ik op Countryathome.nl achteraf betalen?
    Wil je eerst je bestelling bekijken voordat je deze betaalt? Kies voor de achteraf betaalmethode via Klarna, onze partner op het gebied van achteraf betalen. 
     
  • Kan ik online met een VVV bon betalen? 
    Ja, sinds kort is dit (via een omweg) mogelijk. Mail of App een foto van je VVV cadeaukaart en je krijgt er een online kortingscode voor terug. Deze code kun je dan tijdens je bestelling invoeren. De VVV kaart kun je daarna weggooien. 
     
  • Is een kadobon ook geldig online? 
    Een fysieke kadobon is alleen geldig in de winkel, mits er bij de aanschaf een kortingscode aan gekoppeld is. Een kadobon die online besteld is, wordt altijd voorzien van een unieke online kortingscode.
     
  • Mijn kadobon is verlopen wat nu? 
    Geen probleem, je kadobon mag je nog steeds inwisselen.

Countryathome.nl - verzenden

  • Wat is de levertijd? 
    Wanneer je bestelling direct betaalt is, geven wij het pakket binnen 1-2 werkdagen (meestal dezelfde dag nog) af bij PostNL. Het kan zijn dat de verzending er bij de vervoerder onverhoopt langer over doet dan 1 dag, maar in de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Dit geldt voor alle producten, tenzij anders bij het product staat aangegeven. Meubels bezorgen wij niet via PostNL, hier maken wij een bezorgafspraak voor. 
     
  • Wat zijn de verzendkosten? 
    In Nederland zijn de bezorgkosten voor een pakket €5,95 en voor een brievenbuspakket €3,95. We hanteren gratis verzending boven de €50. Meubeltransport gaat in overleg, deze kosten varieren afhankelijk van de grootte van het artikel. Voor bezorging in België/Duitsland/Frankrijk en alle overige landen worden de bezorgkosten bij het afronden van de bestelling berekend en weergegeven. 
     
  • Kan ik een ander afleveradres kiezen? 
    Zeker! Dit kun je invullen tijdens je bestelling of aanpassen in jouw persoonlijke account.
     
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra we je pakket hebben verzonden krijg je een e-mail met daarin de track&trace code waarmee je het pakket kan volgen. 

Countryathome.nl - levering

  • Er missen artikelen in mijn bestelling? 
    Oeps, dan is er iets mis gegaan bij het inpakken, wat vervelend! We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je zo snel mogelijk verder.
     ​
  • Wat moet ik doen als een product niet in orde is? 
    Iedere bestelling wordt na controle zorgvuldig ingepakt en verzonden. Mocht er toch iets mis zijn, stuur dan direct een e-mail naar info@countryathome.nl onder vermelding van je ordernummer incl. met een foto van het artikel.

Countryathome.nl - retour

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling? 
    Het is altijd vervelend wanneer een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Bij Countryathome.nl kun je om deze reden het ontvangen product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren. De producten dienen in de originele verpakking, voorzien van labels en uiteraard ongebruikt geretourneerd te worden. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen volg je onderstaande stappen: 

    - Mail wat je retour wil sturen naar info@countryathome.nl 
    - De retour wordt door ons bevestigd via de mail incl. een link naar een retourlabel.
    - Verpak het product in de oorspronklijke verpakking zoals je de bestelling hebt ontvangen.
    - Voeg de pakbon toe en sluit het pakket zorgvuldig.
    - Plak het retourlabel op de doos en breng dit naar een PostNL punt.

    Let op: de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Je kunt er ook voor kiezen om de artikelen terug te brengen naar de winkel.
     
  • Wanneer kan ik mijn aankoopbedrag verwachten na een retour?
    Zodra je bestelling retour in goed staat is ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 24 uur retourgestort (het wettelijke termijn is 14 dagen). Zodra er kenmerken zijn van gedragen kledingstukken zal er niet tot uitbetaling overgaan. 
     

© 2007 - 2024 CountryatHome | sitemap | rss